Wednesday, July 6, 2011

Outfit za sobotno poroko

V soboto se poroči fantov najboljši prijatelj. S tem kaj bom oblekla sem si dolgo razbijala glavo. Na koncu sem dobila približno vse stvari, ki sem si jih zamislila. Najprej obleka, kupila sem jo v New Yorkerju in zanjo odštela 30€.



Hotela sem imeti klasične črne salonarje z okroglino spredaj in ne na špic. Nisem našla nobenih udobnih tako, da sem kupila v Papriki poletne udobne sandale za 26€.



Ker sem že vse imela v črno beli kombinaciji sem si zaželela še črno torbico (Clutch), vendar sem v vseh trgovinah našla le takšne z bleščicami in nekimi kiči. Sreča se mi je nasmehnila v Two Wayu, saj sem zanjo odštela le 7€. Torbica mi je noro všeč.




Kupila sem si še bele viseče uhane, o make up-u in frizuri še morem razmisliti. V naslednjih dneh pričakujte slike celotnega outfita ;)


2 comments:

Pink_Diamond said...

komi čakam celoten outfit:) ..kjut...samo jaz bi dala uhančke stran:) ampak ok... jaz imam itak rada bolj puste stvari:):) (kar se tiče nakita)

Dreamer... said...

Glede uhančkov sem tudi sama skeptična in še ne popolnoma prepričana, da jih bom uporabila. Odločitev bo padla na podlagi frizure :)