Wednesday, July 6, 2011

Manhattan HANDS UP!

Kolekcija HANDS UP! je prišla v naše drogerije prejšni teden. V predogledih kolekcije mi je bilo všeč ogromno odtenkov, vendar se je ta seznam ob pogledu na stojalo zmanjšal. Svoj seznam sem skrajšala, ker je bilo veliko odtenkov, ki jih že imam doma. Samo stojalo je čudovito in ko ga zagledaš ( tako kot jaz polnega) je naravnost čudovito. Toliko različnih lakov brez vseh bleščic, shimmra in česarkoli :) Izbrala sem te:



od leve proti desni: 18 IT Piece, 11 Lime It!, 4 Do You Twitter?, 1 Babelicious, 3 Oh Heaven, 10 Night Out



Swatche lahko pričakujete v naslednjih dneh ko bom imela več časa. 



xoxo

Dreamer 

3 comments:

Pink_Diamond said...

ooo lakciiiii <3 ...lepi so:)

Biba said...

Ti je uspelo menjat lak, ki si ga hotela zamenjat? :)

Dreamer... said...

Hvala ^^
Uspelo menjat lak brez težav, menjala sem 14ko za trojko, ki je še lepša <3