Thursday, July 7, 2011

Manhattan HANDS UP! swatches

Kot sem včeraj obljubila, sem danes uspela narediti swatche od omenjenih lakov  iz Manhattan kolekcije. To so moji prvi Manhattan laki in nad njimi sem naravnost navdušena. Oblika čopiča mi zelo ugaja.

Začnimo kar s številko 1 Babelicious, nanos ni bil težaven vendar rahlo progast.




Izmed vseh lakov mi je največ težav povzročal svetlo moder odtenek in sicer št.3 Oh Heaven. 


Čudovit odtenek z imenom Do You Twitter? (št.4.) me je popolnoma prevzel s svojo popolno modro barvo.




O laku z imenom Night Out (št.10) ne bom zgubljala besed. Lahko ga opišem le z eno besedo BOŽANSKI.




Nasledni lepotec v kolekciji je kričeče zelene barve in se nanaša super. Lime It! (št.11)




 V kolekciji je bilo ogromno živih barv, vendar me je ta nežno rjav lakec kar vlekel k sebi. Z njegovo uporabo bom verjetno počakala do jeseni. Predstavljam vam še zadnji odtenek s št.18 in preprostim imenom IT Piece.




xoxo

Dreamer

1 comment:

Anonymous said...

Lepi! Najlepši so mi Babelicious, Do You Twitter? in Night Out :) mogoče pridejo enkrat na vrsto da jih kupim :D