Wednesday, August 3, 2011

Nove pridobitve in swatch claire's paletke

Ponedeljek je bil zelo nakupovalno razpoložen. S fantom in mami sem šla  v Avstrijo v šoping in zapravila kar precejšni del denarja, ki sem ga dobila za rojstni dan. Najprej smo šli v Seiersberg v nakupovalni center. Tam sem v trgovini RAG od mami prejela rojstnodnevno darilo, čevlje na ježka. Takšne čevlje sem si želela že par let vendar so bile cene vedno precej visoke. V te sem se zaljubila na prvi pogled.


Ko sem končno našla trgovino Claire's se nisem in nisem mogla odločiti kaj bi kupila. Lakom sem se uspešno uprla ker tako ali tako ni bilo nobenega posebnega odtenka. Izkupiček nakupa in swatch paletke...


Med vsemi njihovimi paletkami sem se zelo težko odločila le za eno ker ne vem kako je s kvaliteto njihovih senčil. Prvi vtis z srečanjem paletke ni bil najbolši, bom pa videla kako bo delovala v praksi.



Barve si sledijo tako kot v paletki, najprej vijolčni odtenki in nato roza odtenki.
Na sončku:



V senci:



In še krtača, ki mi je bila namenjena saj je bila zadnja <3



V no name trgovini sem se zaljubila v ta pas, ki je bil smešno poceni.


In še zadnja trgovina v kateri sem zapravljala za kozmetiko. V H&M- u sem si kupila body splash in blush s katerim sem zelo zadovoljna. Presenetilo me je kako zelo pigmentiran je. Na žalost tega nisem tako dobro poslikala... 





Naš nakupovalni dan se je zaključil v ikei kjer sem si kupila keramični set za v kopalnico, mizico ter bralno lučko. Posodice so mi tok simpatične <3


 In še za konec rojstnodnevno darilo moje sestrične "stojalo" za ličila  (po mojih željah) <3





3 comments:

Biba said...

Lušten nakup :)

Dreamer... said...

^^ hvala

Anonymous said...

Krtača mi je ful všeč :) pa barve claire's paletke tudi zgledajo lepe :)